Het huwelijk wordt beschouwd als een van de fundamentele tradities in het leven. De meerderheid van de mensen kan niet leven zonder iemand die hen troost en hun verdriet en vreugdevolle momenten deelt. Het huwelijk duurt tot het einde van het leven van beide partijen als het gebaseerd is op begrip. aan de andere kant wordt het overgoten met genegenheid en vertrouwdheid.Beide partners kunnen zich ontdoen van alle problemen die hun leven achtervolgen als elke partij de fouten van de ander over het hoofd ziet en niet probeert de controle over hem op te leggen.

Ieder individu zoekt naar een goede partner met wie hij het leven kan delen en bedankt Al-Wahhab heel erg als hij hem ontmoet. Zodra hij er zeker van is dat de andere partij hem accepteert, begint hij het huwelijk te voltooien. Bij sommige mensen duurt het lang voordat hij om hun partner te kennen. Het is moeilijk geworden om de fouten en kwaliteiten van elke persoon in korte tijd te ontdekken. Het verdient de voorkeur om God te danken bij succes bij het voltooien van het huwelijk, door het volgende te doen:

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Het huwelijk is met succes afgerond. Ik hoop dat we samen van een gelukkig leven zullen genieten, en ik vraag de Almachtige Heer om een ​​lang leven en een mooi, probleemloos leven met de mooiste partner.”

“Laten we kaarsen aansteken, bloemen verspreiden, op trommels slaan en een beroep doen op onze dierbaren. Alle lof zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag is mijn huwelijk met de kostbaarste persoon. O God, schenk ons ​​geluk.”

“Geluk overspoelde de atmosfeer van ons huis, vreugde en nachten vulden de wateren, rozen verspreidden hun nectar en geurige geur, en de lichten scheen vreugdevol ter gelegenheid van het gelukkige huwelijk. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. ”

“Het huwelijk is geen papier geschreven door Mazoon, maar eerder liefde, begrip en twee volwassen geesten die elkaar in vrede en vertrouwen ontmoeten. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Mijn Heer heeft mij voorbestemd om mijn vriend te zien genieten Gezegend huwelijk, mijn dierbaarste kameraden.’

Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden voltooid

Wanneer iemand wil trouwen, zoekt hij naar een persoon die de verantwoordelijkheid draagt ​​om een ​​gezin met hem te vormen. Het is goed om iemand te hebben die over de kwaliteiten beschikt die hij wil, en aan de andere kant is hij in staat om het hoofd te bieden aan de uitdagingen in het leven die dilemma's veroorzaken en problemen die scheiding veroorzaken. Iedereen die door de Meest Barmhartige geëerd is met de genade om de beste partner te vinden, moet hem bedanken. De Gever van Alles; Tot de beroemdste smeekbeden van lof behoren de volgende:

Geprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig is

Geprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig is

Moge God mij succes schenken bij het voltooien van het huwelijkscontract. Ik hoop dat de Barmhartige mij succes in mijn leven zal schenken. Oh God, maak er een gelukkig en vruchtbaar huwelijk van met goede nakomelingen. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden verricht Mijn huwelijkscontract werd gesloten met wie God als partner, metgezel en minnaar van mijn leven had uitgekozen.”

Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag is mijn huwelijkscontract. Oh God, maak er een contract van waarmee ons geluk wordt afgesloten. Oh God, maak het voor mij zoals ik liefheb en maak mij voor hem zoals hij houdt van ons en maakt ons voor U zoals U liefhebt en tevreden bent, o God.”

Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag is mijn dierbare vriend getrouwd. Moge God jullie beiden zegenen en zegenen en jullie samenbrengen in goedheid. Ik wens van God de Allerhoogste en Almachtige voor jullie succes en geluk met welzijn en kinderen.”

Volg ook:

Berichten met dankgebeden aan God

Een smeekbede van lof aan God, door wiens genade goede daden in het huwelijk tot stand worden gebracht

Iedereen hoopt te slagen in zijn professionele leven, maar ook in zijn privéleven dat verband houdt met het huwelijk en het krijgen van kinderen, omdat hij daar zijn hele leven mee doorgaat, en als het wat ups en downs meemaakt, zal hij niet gelukkig zijn. het verdient de voorkeur om een ​​partner te kiezen die vreugde aan het leven toevoegt en de vertrouwdheid heeft die ervoor zorgt dat het leven vredig verloopt, en dat is goed voor hem. De twee partijen zijn het erover eens, en er kan als volgt voor de pasgetrouwde paren gebeden worden:

Geprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig isGeprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig is

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Alle lof zij God, het huwelijk van de beste vriend van mijn hart heeft plaatsgevonden. O God, maak zijn leven vol geluk en verwijder obstakels eruit.”

“Geprezen zij God, Heer der werelden. Geprezen zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. God heeft mijn dierbare broer de zegen geschonken om te trouwen met wie zijn hart maar wenst. Moge God hen zegenen.”

“De belofte werd tussen hun harten gesloten en het huwelijk werd vreedzaam voltooid. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. O God, maak ze tot de gelukkigen.”

“Geprezen zij God totdat de lof zijn einde bereikt. Geprezen zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag is het mooiste koppel getrouwd. O God, schenk hen het nageslacht dat hen zal helpen de Meest Barmhartige te gehoorzamen.”

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag trouwde mijn dierbare vriend met de vrouw die hij wenst. O God, verspreid geluk in hun harten en maak hen tot degenen die wandelen in uw gehoorzaamheid en verlangen naar uw tevredenheid.”

Alle lof zij God, door wiens genade goede daden tot stand worden gebracht. Mijn boek is geschreven

Het huwelijkscontract wordt beschouwd als een officieel huwelijk, zelfs als het daadwerkelijke huwelijk enige tijd wordt uitgesteld. Het huwelijkscontract verschilt van de verlovingsperiode omdat het een belofte is om te trouwen zonder enig officieel charter te activeren dat dit bewijst. Het is goed voor elke partij om te proberen om de ander te begrijpen voordat het contract wordt voltooid, naast het prijzen van de Schepper, als die er is. De persoon met wie hij wil trouwen is goed; Als volgt:

“Het gelukkigste moment dat ik ooit in deze wereld heb meegemaakt, is het moment waarop ik een partner vind die mij steunt. Oh God, schenk ons ​​geluk en schenk ons ​​de zegen van bescherming. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Korancontract.”

“Ik weersta alle gevoelens van geluk die mij op dit moment overweldigen en verhinder dat mijn woorden naar buiten komen, zodat ik kan schrijven over de gevoelens van vreugde en plezier die mij overweldigen. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden voltooid en mijn huwelijkscontract is voltooid.”

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. God heeft mij samengebracht met degenen van wie ik houd. Oh God, schenk ons ​​geluk, verenig ons altijd in goedheid en schenk ons ​​goede nakomelingen die ons leven met vreugde zullen vullen.”

“Het huwelijk opent de deur van genade, de deur van levensonderhoud, de deur van geluk, de deur van succes, de deur van beloning en de deur van het paradijs, en sluit de deur van mislukking, de deur van straf en de deur van Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden verricht”, schreef mijn boek.

Alle lof zij God, door wiens genade goede daden tot stand worden gebracht

Vrienden zijn blij als een van hen trouwt en elke vriend probeert zijn metgezel te steunen, zodat zijn huwelijk vreedzaam en zonder dilemma's kan plaatsvinden. Bovendien bidden ze tot de Barmhartige om hem succes in zijn leven te schenken en om daaruit voort te komen. zijn familie gelukkige nakomelingen die hem goedheid zullen brengen waar ze ook worden gevonden. Een van de mooiste zegeningen die metgezellen naar de gepresenteerde vriend sturen, is dat het huwelijk omvat:

“Mijn beste vriend, ik bied je de vriendelijkste woorden en ik bied je de mooiste uitnodigingen aan, en mijn hart verheugt zich van vreugde over je gelukkige huwelijk. God zij geprezen, door wiens genade goede daden worden volbracht. Gezegend huwelijk met mijn dierbaarste geliefde degenen.”

“Vandaag is de bruiloft van de twee dierbaren. Ik hoop dat God je hart met geluk vult en je je hele leven vreugde schenkt. God zij geprezen, met wiens genade goede daden worden volbracht. Een gezegend huwelijk voor jullie beiden.”

“Geprezen zij God, die de harten verenigde. Geprezen zij God, die dierbaren samenbracht. Geprezen zij God, die van ieder mens een metgezel maakte die haar steun en hulp in het leven zal zijn. Geprezen zij God, met wiens genade, goede daden zijn volbracht. Een gezegend huwelijk voor jullie beiden.'

Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Een gezegend huwelijk voor jullie beiden. Ik bid tot God dat degene die je als partner hebt gekozen de beste hulp voor je zal zijn, de beste steun en de beste metgezel. Oh God , breng ze samen in goedheid en in goedheid, en zegen ze, en zegen ze, en zegen ze, en breng ze samen in goedheid.’

Uitingen van felicitaties voor een gelukkig huwelijkUitingen van felicitaties voor een gelukkig huwelijk

Geprezen zij God, door wiens genade goede huwelijksdaden tot stand worden gebracht

Het huwelijk draagt ​​bij aan het bereiken van comfort en stelt iemand in staat zijn hele leven veilig te werken. Hij weet dat hij een gezin heeft dat zijn medeleven en tederheid nodig heeft. Het is goed om een ​​metgezel te kiezen die zal helpen bij gehoorzaamheid en geduld zal hebben met de wisselvalligheden van de tijd Het individu moet de Meest Barmhartige bedanken voor het eren van hem met de zegening van het huwelijk, als volgt:

“Geprezen zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. Alle lof zij God, mijn huwelijk is voltooid. Oh God, maak mij tot zijn oogappel en maak hem tot zijn oogappel voor mij.”

“Geprezen zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. God eerde mij met de zegen van het huwelijk. O God, breng genegenheid en barmhartigheid tussen ons.”

“Geluk is twee harten die samenkomen om God te gehoorzamen. Alle lof zij God, met wiens genade goede daden worden volbracht. O God, maak er een gezegend huwelijk van.”

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. De Meest Barmhartige bracht mij samen met mijn metgezel op het pad naar de toekomst. Vandaag was ik getrouwd met de meest waardevolle mensen. Oh God, breng ons altijd samen in goedheid. ” ”

“Lof door wiens genade goede daden worden volbracht. Mijn huwelijk is voltooid, dankzij God. Ik vraag God om ons geluk te bestendigen en het kwaad van het lot en een slecht oordeel van ons weg te houden.”

Een mooi gebed voor het huwelijk

Trouwen wordt beschouwd als de belangrijke stap die aan het huwelijk voorafgaat, en het is een van de belangrijkste gelukkige tijden in het leven van twee mensen die besloten hebben om voor altijd partners in deze wereld te worden, vooral als alle dierbaren deze stap bijwonen en de pasgetrouwden gefeliciteerd en bid tot de Meest Barmhartige om hen tot het einde van hun leven met geluk te zegenen. Als volgt:

Geprezen zij God, door wiens genade goede huwelijksdaden tot stand worden gebrachtGeprezen zij God, door wiens genade goede huwelijksdaden tot stand worden gebracht

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Hij voltooide uw vreugde, bracht u goed bij elkaar en verwijderde obstakels voor uw huwelijk. Een gelukkig huwelijk, als God het wil. Oh God, schenk hen geluk.”

“Ik stuur mijn dierbaarste mensen mijn beste felicitaties ter gelegenheid van een gelukkig huwelijk, en ik bid tot God om u een leven vol vreugde zonder problemen te schenken. Alle lof zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht voor deze zegeningen. ”

“Het woord Mubarak is niet genoeg en alle betekenissen zijn niet genoeg om uit te drukken hoe blij ik ben met het contract van de Koran. Ik wens je een vredig en mooi leven vol vreugde.”

Een vreugdevolle felicitatie, gekroond met rozen en geurig met de geur van jasmijn, gedragen door zwermen vogels, vliegend aan de verre horizon en stralend in de lucht. Ik stuur het je ter gelegenheid van het huwelijkscontract.

Ik stuur u een speciale felicitatie van de Bank van Liefde en Genegenheid, en ik hoop dat de Meest Barmhartige u zal zegenen met een overvloed aan geluk en tevredenheid. Gefeliciteerd met uw gelukkige huwelijk.'

“Gefeliciteerd met jullie huwelijk, ik wens jullie een gelukkig huwelijk vol liefde en geduld, en vrij van problemen en dilemma’s.”

Uitingen van felicitaties voor een gelukkig huwelijk

Ouders zijn blij als een van hun kinderen erin slaagt de beste partner te vinden, en ze streven ernaar hem te steunen met alles wat ze hebben, omdat ze niets liever willen dan hem gelukkig zien. Ze feliciteren hem als zijn huwelijk komt, en aan de andere kant , degenen die dicht bij hem staan, bieden zegeningen aan en wensen de persoon succes en goede nakomelingen. De bekendste felicitaties zijn de volgende:

Een mooi gebed voor het huwelijkEen mooi gebed voor het huwelijk

“O vogels van de liefde, bezoek ze en vertel ze over mijn vreugde, en feliciteer ze een miljoen met het gelukkige huwelijk. Ik hoop dat de Meest Barmhartige je zal zegenen met prachtige nakomelingen, zo mooi als je hart.”

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. Vandaag vond het huwelijk van mijn liefste zoon plaats. Een gezegend huwelijk, en ik bid voor uw succes en goede nakomelingen.”

“Onze hartelijke felicitaties aan het mooiste koppel en onze felicitaties aan iedereen die van hen houdt. We bidden tot God om hen gelukkig te zien en hun kinderen onder hen te zien.”

“Geprezen zij God, door wiens genade goede daden worden volbracht. De dierbaarste vrienden zijn getrouwd. Een gelukkig huwelijk, als God het wil, met de mooiste jongeman en het schattigste meisje. Oh God, schenk hen succes en verwijder de valkuilen hun levens.”

“De slimste en aardigste echtgenoot is degene die zijn vrouw noemt, hoe oud ze ook is, mijn kleintje. Moge God jullie beiden zegenen en je de beste nakomelingen schenken.”

“Ik stuur je een boeket rozen en basilicum ter gelegenheid van je gelukkige huwelijk, en ik bid dat God je bij elkaar zal brengen en je geluk en blijvend succes zal schenken en obstakels uit je leven zal wegnemen.”

Het belang van het huwelijk in de islam

De meerderheid van de levende wezens die de aarde bewonen, kunnen niet leven zonder de aanwezigheid van een partner waarmee ze hun leven kunnen verdelen, dus nemen ze hun toevlucht tot het zoeken naar hem en betrekken hem in hun leven. Het huwelijk is een van de Sunnahs die de Islam heeft goedgekeurd. voor alle moslims vanwege het grote belang en de dienstbaarheid ervan aan de religie, wat tot het volgende leidt:

Geprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig isGeprezen zij God dat Zijn genade rechtvaardig is

Het behoud van het nageslacht

  • Het huwelijk draagt ​​ertoe bij dat de nakomelingen lang meegaan, en bovendien komen vele generaties tot leven om de islam te steunen.

  • Nakomelingen dragen bij aan de wederopbouw van de aarde, en de Uitverkorene spoorde de Almohaden aan om te trouwen en hun nakomelingen te vermenigvuldigen.

Het bereiken van zijn doelen

  • Het huwelijk draagt ​​bij aan het bereiken van belangrijke doelen, bijvoorbeeld geruststelling bij de partner na dagelijkse ellende en vermoeidheid.

  • Het huwelijk draagt ​​bij aan het bereiken van vertrouwdheid en delen tussen echtgenoten, naast het bereiken van plezier tussen hen op een normale manier, vrij van taboes.

Levensonderhoud brengen

  • Het huwelijk draagt ​​bij aan het uitbannen van armoede voor beide partners, en aan de andere kant helpt het bij het verschaffen van levensonderhoud.

Familieband

  • Het huwelijk draagt ​​bij tot de vorming van grote gezinnen en vergemakkelijkt bovendien de band met andere gezinnen door gemengde huwelijken.

Stabiliteit van het gezin

  • Het huwelijk bevordert stabiliteit en instabiliteit, en zorgt er bovendien voor dat mensen zich binnen bepaalde grenzen gracieus gedragen, zonder impulsiviteit.

Familie zorg

  • Het huwelijk draagt ​​bij aan de vorming van een gezin dat de zorg van de echtgenoot nodig heeft en voortdurend geld moet uitgeven.

Veel mensen zeggen dit

Geprezen zij God, door wiens genade goede huwelijksdaden tot stand worden gebracht

Wanneer de Almachtige iemand de zegen schenkt een goede partner te vinden om zijn leven mee te delen, en beide partijen ernaar streven het huwelijksverbond te voltooien.

De Islam is geïnteresseerd in het aansporen van gelovigen om te trouwen ter wille van het behouden van nakomelingen en het bereiken van intimiteit, zodat er stabiliteit ontstaat voor beide partijen en zij in staat zijn om in geluk te leven. Het ondersteunt het huwelijk bij het brengen van levensonderhoud en toegang tot rust na het einde van de ontberingen van het leven. dagelijks streven.